jovring

Alla inlägg under januari 2012

Av Jannike Ovring - 30 januari 2012 17:36

JAG VILL HA SOMMAR OCH KUNNA VARA UTE OCH RIDA I FLERA TIMMAR OCH BARA KOMMA BORT FRÅN VÄRLDEN <3 Jag saknar det som fan. Behöver det. Slippa tänka och bara vara. I den världen finns bara jag och Q och det är underbart för när jag sitter på hans rygg så blir vi som en !

     

Av Jannike Ovring - 30 januari 2012 17:18

Det är nog vid ett tillfälle som detta jag hade rökt 2 cigg på raken. Ångesten bara växer och växer, oron sätter sig tillsammans med gråten i halsen och skapar en "må-illa-i-magen-känsla" som jag kallar den och med detta känner jag röksuget bara öka och öka och öka. Hade jag haft cigg nu så hade jag stått på balkongen, men har inga cigg .. Har gjort så att jag haft ett paket sen jag slutade röka och tagit en vid såna här tillfällen, men nu är det paketet slut och jag kan inte ta en cigg. Mamma hade la inte blivit så glad om hon såg mig röka när jag slutat för några månader sen, men jag behöver det där "slappna-av-medlet" i cigg och det tror jag hon vet för annars sitter jag bara och gråter. Jagklarar inte detta. Behöver inte mer fanskap i mitt liv. När jag för en gångs skull är lycklig så blir allt fucked up ändå.Det är nog tamig fan inte meningen att jag ska vara lycklig och må bra. Ska nog tänka så nästa gång jag känner mig lycklig i närheten av någon: "Nej, ska hålla mig bort från denna människan för jag kommer ändå sabba allt". -.-''

     

GODNATT ! 

Av Jannike Ovring - 29 januari 2012 16:20

MÅSTE BARA SKRIVA AV MIG LITE !


They say that you do crazy things when you're in love !
"De säger att du gör galna saker när du är kär". 


Längtan plågar mig ! Vill bara få ett slut på denna hemska känslan. Rädslan växer inom mig och dina blickar får mig att glömma den. Att jag inte fått se ditt leende på några dagar har vart tungt. Det har gjort ont verkligen :/ Varför är jag den enda som ser hur jag lider ? Kanske är jag så bra på att dölja min smärta så att ingen annan ser?  


Jag gråter när ingen annan ser. Jag skriker när ingen annan hör. Detta måste få ett slut för jag orkar inte med skiten längre. Det finns en människa som får mig glad no matter what. Varje gång jag ser honom titta på mig så blir jag varm i hela kroppen och jag svämmar över av lycka :D Vill ha mer :D:D


Mitt hjärta slår i obalans, för min mardröm, den är ju faktiskt sann !
Fuck this shit. Vill inte ha det så här. 

Av Jannike Ovring - 25 januari 2012 17:25

Jag vet att jag vart värdelös på att ladda upp bilder, men det är så mörkt när jag kommer hem från jobbet så kan inte gå ut och fota :P

Hemma från jobbet och det känns underbart. Äckligt trött när jag kommer hem och oftast fullt liv i huset så kan inte vila heller :( Gaah ! Skulle vilja komma hemifrån ett par dagar och få vila upp mig och sova ut haha ! Jag har vart awesome på jobbet denna veckan. Plockat slut på reservdelsordrarna så dom få som är kvar nu är såna jag inte kan plocka pga saknade saker .. håller på att montera ihop saker och beställer delar vi behöver. Jag har änna blivit som en duracellkanin ochär överallt och jobbar med det jag kan. Är det ngt jag inte kan göra så gör jag något annat :)

Var hos min psyktant förut och det var skönt att få prata ut och få uppdatera med henne om mitt liv :D Nu ska jag inte dit på 3 månader så :o Haha ! och på tisdag ska jag till veterinären med min hund. Hon har fått rävskabb så hon behöver medicin, men min ekonomi har inte gått runt än så länge, men hoppas det löser sig :) Annars får jag la boka om den tiden xD GAAH !

Nu ska jag klippa klorna på min hund och äta :) 

Av Jannike Ovring - 22 januari 2012 19:37

Jag fattar varför söndagarna är "vilodagen" :P haha det är lätt värt att ha söndagen bara för sig själv och ensam :D Så jävla gött att bara ligga i soffan och slöa när man vart igång i 6 dagar innan. Måndag imån och det ska bli kul att komma till jobbet. Hoppas att det inte är för jävla halt bara .. så att jag håller mig på vägen :P Hahaha ! Det kommer gå kanonbra :) 

Denna dagen har vart bakfull. Eller aa tills jag gick upp. Gick upp vid halv 2 typ :o Vaknade några gånger innan och mådde inte alls bra, men sen kände jag att jag var tvungen att gå upp och äta lite så la mig i soffan i stället :P VÄRT ! Smsat med snyggjäveln till och från, men nu svarar han inte längre så han har la somnat i soffan som vanligt ;:) Men det är förståligt att han är så trött som han är för han har inte många lugna stunder tror jag. Världens mest underbara människa och upptagen så hälften hade räckt, men jag tycker om honom ändå - precis som han är för att han är den han är <3 

WIERD THINGS ARE HAPPENING TO ME ! What in the world have I've been thinking of ? :* I can be up all night just long for you <3 

 Nu ska jag fixa någonting att tugga på för Bones börjar snart :D:D <3

   

Av Jannike Ovring - 22 januari 2012 19:12



☻♥☻


This always stays the same ! Love hurts ..  

Av Jannike Ovring - 22 januari 2012 16:19

Åkte med Chrille, Linus och några andra öbor igår till Trollhättan :D Eller Linus är ingen öbo längre, men han är det ändå :D Hade i alla fall en riktigt awesome kväll/natt :D Scotts spelade där och DAMN ! Det var riktigt nice :D Hade en väldigt trevlig kväll och killarna stog bokstavligen i kö i baren för att få chansen att säga någonting till mig :o Det var lite spännande. Det är ju klart att det är trevligt att höra allt som dom sa :) 



En del tyckte jag såg ut som en 50-tals filmstjärna och jag vet inte hur många gånger under kvällen jag hörde att jag är vacker. Det var riktigt trevligt att höra faktiskt. Inte ofta jag hör så mycket sånt på en och samma kväll så jag njöt av att höra det :) Fast till slut blev det lite jobbigt :P Då svepte jag en drink och letade upp Chrille x]
 
På vägen hem så skulle vi stanna på Donken och köpa mat, men jag kan lova att jag äter ALDRIG på Donken i Trollhättan. Jag beställde Chocken Nuggets och inte nog med att jag fick vänta en kvart på att få dom så när jag väl fick dom så var det en jävla pommes och hamburgare :o Så då gick jag in och kastade maten på han i kassan och sa: "Ser detta ut som chicken nuggets din jävla blattejävel ?! Det är bara massa jävla pommes helveten din idiot. Du ska då fan inte stå bakom disken och servera mat. Du ska sopa golvet". Jag har aldrig vart så arg. Jo ett par gånger på donken personalen för jag får alltid fel mat på fyllan så brukar kasta hamburgare omkring mig. Fortfarande sugen på mina chicken nuggets :(

Av Jannike Ovring - 21 januari 2012 14:57

Mohahaha ! Maria räddade dagen :P Ska till henne så fort mamma kommer hem :) Om mamma och mormor tillåter det -.-'' Dom kommer la skälla ut mig och säga åt mig att vara hemma en sån här dag .. Det försöker dom med varje gång jag ska ut och köra på vintern eller när det regnar :P Haha ! 

Hoppas att mamma kommer hem snart bara :) 

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards