jovring

Alla inlägg under mars 2012

Av Jannike Ovring - 9 mars 2012 19:41

Haha , nu är jag tillbaka :D Blond och het tack jag vet :D <3 I alla fall så har jag kommit fram till att jag är på tok för bra för honom :) Ska han bara fitta sig så kan han göra det mot någon annan för han är inte värd ett piss :o och sen är det inte mitt fel att folk inte klarar av att vissa är starka nog att vara stolta över att vara sig själva. Kan folk inte hantera mig när jag mår dåligt så är dom fan inte värda mig när jag är som bäst heller <3 Det är inte mig det är fel på - det är alla andra som tänker fel ;) 

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards