jovring

Alla inlägg under februari 2012

Av Jannike Ovring - 16 februari 2012 09:39

Nu ska jag ge upp detta. Blogg är inte min grej just nu. 

Av Jannike Ovring - 12 februari 2012 19:58

Nu börjar en ny vecka om några timmar vilket innebär nya tag, nya utmaningar och nya prövningar. Hoppas att jag blir bättre både psykiskt och min muppnäsa som är täppt :P Ska tillbaka till Maria imån efter jobbet. Kommer bli riktigt trevligt och skönt att komma hemifrån också. Jag är så lycklig att jag har en sån vän som Maria <3 Hon uppskattade att ha en liten hemhjälp i helgen så jag ska la vara lite av en hemhjälp i veckan också för att visa min uppskattning :)

Nu ska jag duscha och sen ska jag sova :)
 

Av Jannike Ovring - 12 februari 2012 16:55

Sitter hemma hos August och lyssnar på Top Cats <3 Kan inte bli mycket bättre just nu. Blev rätt så chockad igår när vi läste på nätet att dom skulle vara med i Melodifestivalen. Det var lite kul faktiskt .. Blev dock lite besviken på en kompis som sa att han aldrig hört Top Cats innan. HALLÅ ?! hur kan man inte ha hört dom ? I och för sig har han aldrig hört JLT heller så :P Hahaha !

Maria är just nu i ett ridhus någon stans med sin mamma för hon skulle rida sin ponny :) (Lysegården tror jag). Så jag sitter i hennes soffa och försöker bli vän med min näsa som är jättetäppt :( Ska snyta mig snart, men ville kolla klart på filmen först. Legat och kollat på Hairspray medan Maria inte är hemma .. Vi var och åt middag hos hennes föräldrar förut och det var riktigt gott :) Kommer inte ihåg vad det hette men riktigt gott var det :D Igår var vi där och tjockade oss med semla och chips till Melodifestivalen :) Maria är lite nöjd att ha mig här för jag diskar och städar. Diskade igår för vi hade inget att äta med :P Onödigt att diska bara bestick så diskade allt. Förut medan Maria var ute och red så dammsugade jag och diskade :) Måste ju göra någon nytta när jag är här och äter och bor :P Hahaha ! Så hon tycker det är skönt med en liten hemhjälp hemma :)

Så efter i fredags så har jag lagt ner halva mitt liv. Ska stänga in alla känslor igen .. Lika bra att inte visa några känslor för jag blir ju bara sårad från alla håll och kanter ändå. Familjen, kompisar och killar. Lika br att vara lika känslokall som alla runt omkring mig. I alla fall till jag kommer bort från Götet. Funderar på att flytta lite längre upp i landet .. Västerås kanske? :) Nära och br till Power Meet. Fast långt till W&W, men men .. Får se vart jag hamnar :) jag ska börja med att skaffa mig en ekonomi så att jag kan flytta hemifrån snart.

I AIN'T GOT NOTHING BUT A HEARTACH OVER YOU !!

Hoppas i alla fall att alla haft en bra helg för min har vart väldigt bra för det mesta :) Lite ups and downs, men harvart en bra helg tack vare Maria som sa att jag får bo hos henne ett tag. Funderar på om jag ska kolla med henne om jag kan bo med henne några dagar till ^^ Fast då måste jag nog kanske ha med hunden och mamma får plocka upp och släppa av mig (jobbet) :)

Av Jannike Ovring - 11 februari 2012 14:26

Hoppas att ni alla har en bra helg. Det har inte jag .. eller nu är det bra, men inte alldeles nyss. Ligga ensam hemma hos Maria och gråta och skaka av rädsla är ingen höjdare kan jag lova :( Men men .. SHIT HAPPENS !! Så det är bara att gå vidare. Han vill inte ha mig och jag vill ha honom. Inte nu, men jag kommer falla för honom i framtiden för jag är fast för honom så som det är nu, men inget att göra någonting åt tyvärr. Jag vill bara inte förlora hans vänskap för jag har aldrig vart med om någon som visat så tydligt att han bryr sig så som han visar. Han kanske inte visar det så tydligt idag, men jag trr att han gör det ändå.


Ärligt talat så tror jag att han plågas av detta lite grann han också .. Inte bara jag som gör det. Han är kille så han kommer inte erkänna det för varken sig själv eller någon annan. Så extremt mycket känslor inom mig nu som jag inte vet vad jag ska göra av eller göra med. Jag fattar inte ens vad dom kommer ifrån ! Vill inte ha dom här. GAAH ! Kan dom inte bara låta mig vara i fred. Jag har tillräckligt med problem som det är, behöver inte alla hemska känslor som inte går att placera också. Som om allt annat inte var tillräckligt :P


Folk har sagt till mig att jag inte ska ge upp, jag ska fortsätta kämpa eller inte kämpa, men inte ge upp. Men nu ska jag ge honom tid och se hur det kanske blir eller inte blir i framtiden. Hoppas inte på för mkt säger han, men jag tycker verkligen om honom. Han är en helt underbar

Av Jannike Ovring - 9 februari 2012 20:02

Nu ska jag titta på avsnitt 11 av The vampire diaries säsong 3 :D Jaa, säkert efter, men hittade en sida där man kan kolla på det :P Hahaha ! Missat på TVn nu för jag inte vart hemma på fredagar, men vilket avsnitt är det som visas imån? 12 ? 13 ? :P Hahahaha ! :( Efter det ska jag sova och hoppas att jag orkar mig upp imån för jag mår MKT bättre nu än jag gjorde i morse :P 

Av Jannike Ovring - 9 februari 2012 17:49

Anledningen till att jag inte bloggat så mycket det senaste är för att jag vart rätt så nere och jag är rätt så fast ! Det är så mycket jag borde prata med honom om och det är så mycket jag vill säga. Så många ord som plågar mig inombords och så många tårar smop bränner innanför ögonlocken. Varje gång han håller om mig och jag andas in hans härliga doft och känner hans hjärta slå så är det inte långt ifrån att jag bara släpper ut alla tårar .. Kanske inte ska skriva av mig här utan prata med honom i stället !!


Men hur ska jag förklara ? Vad ska jag berätta? När blir det för mycket? Jag känner mig så värdelös just nu :P haha jag vet inte ens vad jag ska säga till killen jag VET att jag en dag kommer falla för. Jag kommer någon dag inom kort framtid kunna öppna mig för honom och berätta saker jag borde prata med fler om för jag känner mig som någonting i närheten av honom. Han pratar med mig så att jag känner att han lyssnar och jag vet att han bryr sig .. Det är underbart !


Han förtjänar så mycket omtanke och omvårdnad den killen. Så mycket jag kan göra och säga för att visa min uppskattning till allt han gör för mig. Men det enda jag någonsin fått fram är TACK. Jag vill säga så mycket mer, men jag tror att han vet att jag uppskattar det han gör för mig. Bara att få vara i närheten av honom och få prata med honom, ligga i hans famn får mig att må bra. Jag känner mig lycklig med honom och min fantasi skenar iväg :*


Nu började tankarna också skena iväg och jag kunde inte sluta skriva. Ska ner och skala potatis :) 

Av Jannike Ovring - 9 februari 2012 17:15

 
Don't give up. You've got a reason to live !

Jag kommer vara negativ nu för jag är trött på alla som säger åt mig att jag borde flytta hemifrån. Ni tror inte jag hade gjort det om jag hade kunnat ?! Jag har ingen ekonomi så jag kan inte flytta hemifrån, men jag lovar att om jag hade kunnat så hade jag flyttat hemifrån illa kvickt ! :/ Jag är inte glad hemma, jag trivs inte hemma.

Tänk om jag hade kunnat vara lycklig - SÅ LYCKLIG SOM JAG ÄR NÄR JAG ÄR HOS SNYGGJÄVELN ELLER NÄR JAG ÄR MED NÅGON AV MINA BÄSTA VÄNNER SARA ELLER MAALENE <3 Då hade det vart underbart kan jag lova :* Wish me luck

Det var en som hade kommenterat ett foto på FBförut när jag hade bakat scones till frukost och hade en tallrik med fil och hallon i + ett glas O'boy. Så hade han kommenterat att man skulle haft mig som hemmafru. Då kom jag att tänka på mitt ex - Jacob. När jag bodde med honom under vårat förhållande ihop med en kompis till honom och hans flickvän. Så i var 2 kärlekspar i ungdomnens år i en stuga här i Västerlanda :P Då hade vi maten klar på bordet när killarna kom hem efter jobbet varje dag och vi bakade ett par gånger i veckan. Det var riktigt trevligt :) Hade inte tackat nej till att bo med någon jag verkligen trevs ihop med och ta hand om :) ha att göra med mat, bakning, städning och tvättning. Åh jazg längtar efter det faktiskt - att få flytta hemifrån och få laga mat varje dag, städa och tvätta och baka emellanåt :D <3 Hahahaha :D:D

 

Nu ska jag typ dra från bloggen och återgå till FB :P Kanske återkommer till er senare :D Bilderna är från i lördags innan jag åkte till snyggjäveln :* <3 

Av Jannike Ovring - 2 februari 2012 19:09

Nu ska jag leva när jag är vid liv ! Från och med nu ska jag . LEVA ! Haha ! Jag lever ändå, men kändes kul att skriva för jag satt med Bon Jovi - It's my life på hjärnan.

I DID IT MY WAY !

Imån ska mamma inte hem efter jobbet. Hon ska åka till en kompis för hon ska ta mitt helgjobb i helgen så jag måste ta hand om hästarna och på lördag blire mys hos snyggjäveln hoppas jag :D I just hope that he doesn't turn me down this saturday <3

Hoppas att ni alla fvår en underbar helg :D

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards