jovring

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Jannike Ovring - 15 april 2012 19:28

                 

Av Jannike Ovring - 15 april 2012 17:44

Satt och chattade med Morgan på FB .. Han sa att han inte var så road för hans kompis sitter i en diskussion med sin flickvän. Jag frågade varför dom måste diskutera just nu? och tydligen så är det så att HON bestämmer över pojken -.-'' Jag tycker det är lite sjukligt - "Jag är tjej, du ska lyssna på mig och göra som jag säger". Sheit ! Är det så fel att acceptera att folk kanske inte kan disskutera just när hon vill och varför kan inte vissa tjejer acceptera ett "jag kan inte ta detta just nu, jag är med en polare, kan vi ta det lite senare"? 

Eller såna tjejer som blir tillsammans med någon och sen efter ett tag vill förändra allt som har med honom att göra och hela honom? :S Det är också rätt sick ! Varför bli tsm med honom från första början om han inte är den hon vill ha? Eller om hon nu tycker om honom så mkt, varför vilja ändra på honom? Fattar inte det, men men .. Folk är rätt sjukliga. och nej, jag säger inte att det bara är tjejer som är såna för det finns lika många killar som gör så, men nu är det så att jag är tjej och jag bara STÖR MIG på tjejer smo beter sig så ! Säger till ngn att hon älskar honom och sen vilja ändra på honom - då älskar hon honom ju inte, eller hur ?

Det finns så mycket olika folk man kan störa sig på, men just hur kvinnor behandlar sina män är nog en sak jag stör mig onödigt mycket på !

//J, 

Tidigare månad - Senare månad

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards