jovring

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Jannike Ovring - 20 november 2011 19:58

RYKTEN SKAPAS AV HATARE, SPRIDS AV AVUNDSJUKA OCH ACCEPTERAS AV IDIOTER !


SOM JAG ALLTID HAR SAGT - I GRUNDEN AV ALLTING LIGGER AVUNDSJUKA. 

Av Jannike Ovring - 20 november 2011 19:18

Han är Sveriges göteborgare. Alla vet vem Lasse "Kurt Olsson" Brandeby är. Nu är han död :( Läste på AFTONBLADET förut att han dog på sjukhus i natt :( Hemska tanke ! Alltid när jag såg honom så skrek jag: "Mamma,  det är han" ! För jag kom aldrig ihåg vad han hette för han har ju så många namn .. men kärt barn har många namn.  Han är en människa som alla kommer minnas tror jag. Rena rama Rolf (: Att inte kunna se honom på TCV längre kommer inte vara det samma .. Men han har verkligen satt sina spår i landet. Hans humor och hans galenskap. Han är verkligen en egen person som alla gillar :D 
 


Puss&Kram 

Av Jannike Ovring - 20 november 2011 15:18


The silence before the morning brakes


Turnin' my world upside down



He looks at me, I can't refuse


  


I'll show him just what he means to me


Qlapton


Jag lovar att snart ska jag bli frisk i fot och hals så då ska vi ut på långturer igen


Känns så tryggt att sitta där uppe på din rygg ca 155 cm ovanför marken och titta ner på dina starka ben som håller uppe din kropp å alla kg som jag kontrollerar och verkligen styr ! Det är den märktigaste känslan jag någonsin vart med om - att kunna rida och hantera en häst. INGEN ska någonsin få ta den känslan ifrån mig !


Jag älskar dig min häst och jag ska göra allt med dig .. Jag ska träna bort dina rädslor (kossor och berg), jag ska träna dig så du blir stark, jag ska träna bort att du inte vill vara ensam eller inte vill in i transporten


 Att få pyssla om ett sånt stort djur, kontrollera det. Din päls mot min handflata och dina djupa, varma andetag. Det finns inget vackrare :D Seriöst ! Fattar inte att jag låtit mig själv bli frånvarande sen jag köpte hund. Qlapton - Förlåt mig


Puss&Kra

Av Jannike Ovring - 20 november 2011 12:21

SHIIET ! Denna smärta är inte okej :P Haha ! Min hals pulserar snart och jag får inte ta tabletter förän om ... ca 2 timmar :( Meeeeeeeeeen men , smärta FÖRSVIIINN ! -.-'' Jag har tryckt i mig 4 pannkakor idag. Det tog sin tid och var jobbigt, men jag fick i mig någonting annat än nyponsoppa och blåbärssoppa x]


I alla fall så måste jag berätta att min lillebror är rätt speciell att lyssna på när han spelar med sina vänner :P COD eller LOL eller vafan det är han spelar (; Emellanåt så är han jättesur och bara skriker och är arg .. men helt plötsligt på 2 sekunder kan det byta till att ha är jätteglad .. men nu är han som roligast - NÄR DET LÅTER SOM HAN HAR EN FÖRELÄSNING ELLER TYP LÄSER UPP ETT ARBETE I SKOLAN :D Synd att han hunnit bli arg under dom här minutrarna jag skrivit. Annars hade jag kunnat spela in honom och ladda upp. Det hade vart lite kul, men han hade slagit ihjäl mig :P 


Nu ska jag återgå till FB en stund eller kanske gå ut :P DUNNO :o


Puss&Kra



Tidigare månad - Senare månad

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards