jovring

Alla inlägg den 24 november 2011

<3

Av Jannike Ovring - 24 november 2011 20:49

  YOU MAKE IT FEEL ALRIGH 

Av Jannike Ovring - 24 november 2011 18:37

Jag slår vad om att ALLA sett Grease ? ;) Haha ! ÄR DET BARA JAG SOM TYP ÄÄÄÄÄÄLSKAR HENNES STIL PÅ KLÄDER I SISTA SCENEN NÄR DOM ÄR PÅ TIVOLIT ?!


 


Puss&Kram   

Av Jannike Ovring - 24 november 2011 17:29

Folk som sett mig IRL vet ju att jag bytt utseende lite det senaste året   Jag är väldigt nöjd med mig själv just nu .. Visst ! Det finns saker jag inte är heeet nöjd med, men såna detaljer har väl alla människor tror jag ? Vissa tjejer är inte nöjda med sina bröst, andra inte med läpparna, andra inte med kvalitéten på håret and so on ! Jag tänker inte säga vad det är jag inte är nöjd med i bloggen. Dom som vet om det är dom enda som bör veta det - antagligen för att jag litar på dom   Så vet ni inte - DON'T BATHER TO ASK ME ! I alla fall lovade jag ju bilder på min outfit och look förut i all hast innan jags skulle till Kungälv som anyhow gick väldigt bra   Innan jag berättar så får ni en bild ! Så får ni två bilder efteråt också .. Sounds good ?  



I alla fall så var jag ju på arbetsförmedlingen (kanske inte skrev det BTW?) Jag skulle förnya min handlingsplan och prata med min handläggare i och med att jag vart sjukskriven i 4 veckor  Det hela slutade med att jag fick fylla i papper i stället för att deras system på datorn inte fungerade .. Så när jag väl fick pratat med min handläggare så säger hon att hon hört från en gubbe som vill anställa en ung tjej just för att jämna ut det för han har så många män anställd ! Enligt vad hon hörde av honom så tänkte hon på mig direkt och trodde att jag skulle passa in där och trivas väldigt bra så hon skulle höra av sig till honom och kolla om han fyllt tjänsten eller inte så skulle hon återkomma till mig :D:D 


             
Efter jag var på arbetsförmedlingen åkte jag till Kärna och träffade Robban en stund   Det var riktigt trevligt faktiskt. Vi bara tjötade och kollade på film. Inte träffat honom sen jag var där med Jacob (mitt ex) sist och det är över ett år sen .. Så det var riktigt trevligt att få träffa honom igen .. Han är en väldigtgo och trevlig kille att umgås med .. Lätt att umgås med. Jag har aldrig haft problem att vara mig själv när jag är i närheten av honom .. Annars har man ju en tendens att spela någon annan när man träffar nya folk, men inte Robban ! Det var väldigt trevligt i alla fall och sen vid 14.00 så åkte jag tillbaka mot Kungälv för att hämta LillebrorChristian efter skolan  



Puss&Kram  

Av Jannike Ovring - 24 november 2011 08:54

Hahaha ! Fan inte alla som är uppe 2 timmar innan man ska åka hemifrån -.-'' Jag vaknade 07.00 av en jävla smärta i halsen :( Hade så bögigt ont så brydde mig inte om astt ta tabletterna för att sova lite till uan jag gil upp och gjorde mig i ordning .. 2 timmar senare sitter jag här :D Hahaha ! Problem med håret eller sminkningen ? Neejdå inte alls :* Hahaha ! Men nu har jag inte tid att sitta här. Ska ner mot Kungälv med lillebror snart :) 


Ni ska få en bild på dagens outfit och look sen när jag kommer hem :D 


Puss&Kram :D  

Tidigare månad - Senare månad

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards