jovring

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Jannike Ovring - 26 november 2011 18:33

Hade en fruktansvärt händelserik fredagkväll x] Träffade min älskade Therese som jag inte träffat på evigheters evigheter :o :D Fast innan det så skulle jag köra CH till Älvängen - Hämtade en i Kungälv och en annan kille i Nol och sen vidare mot Älvängen :P haha ! Träffade Therese i Kungälv och åt Donken :P Efter det så drog vi till Ytterby för att träffa några kompisar till henne ^^ Slutade med att CH ringde för att han ville att jag skulle köra dom till stan xD Gjorde det och sen var jag tillbaka i Ytterby med Therese igen :D Vid 1 åkte vi mot Kode för att släppa av henne hemma :( Så åkte jag hem och sov en timma eller något. 


DETTA ÄR SJUKT KUL ! SKRATTADE SOM FAN INNAN. JAG DRÖMDE NÅGONTING OCH MIN MOBIL RINGDE SÅ STOG DET PÅ DISPLAYEN - "VILL DU RADERA LILLEBRORCHRISTIAN ?" (DRA ÅT VÄNSTER FÖR NEJ) JAG HADE 5 SEKUNDER PÅ MIG ATT DRA PLUPPEN ANNARS SKULLE HAN RADERAS. DET VILLE JAG JU INTE OCH FICK LITE SMÅTT PANIK :o BARA ATT MNI MOBIL RINGDE JU I VERKLIGHETEN OCKSÅ OCH JAG KUNDE INTE TRYCKA PÅ NEJ. JAG HADE INTE VAKNAT OCH TRODDE JAG DRÖMDE FORTFARANDE ! FICK DAMP OCH BLEV RÄDD SÅ PLOCKADE ISÄR HELA MOBILEN OCH SKULLE SOVA IGEN TILLS JAG KOM PÅ ATT HAN KANSKE RINGDE OCH VILLE HEM :P


Hahaha ! Fett strört :P Nu ska jag äta mat och sen ska jag fixa lite grejer innan jag ska kolla på TV och tjocka mig :P


Puss&Kra

Tidigare månad - Senare månad

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards