jovring

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Jannike Ovring - 27 november 2011 18:22

Springer runt som en idiot och julpyntar hela övervåningen ^^ Fått fram advetstake som jag ska dekorera imån. Plockade ju fram allting nu så jag har liksom inte .. hunnit "dekorera den" ännu :P Fått fram ljusstakar och lite tomtar och sånt [: Julen är sååå mysig tycker jag :D Visst, folk kanske överdriver lite grann när det gäller julen och man borde överdriva andra högtider också .. typ midsommar ?!


Ska under nästa vecka baka lite lussebullar och annat kul som jag hittat rexept på och ska testa [: Hoppas att det smakar lika gott som det ser ut ^^


Nu ska jag återgå till julpyntandet tror jag och sen ska jag ta mig lite glögg och sätta mig i tvsoffan :D


puss&kra

Av Jannike Ovring - 27 november 2011 12:00

Helgen är över och det är dags för alla att återvända till skolan/jobbet. För min del blire till att lämna in bilen på verkstad förhoppningsvis - vi kan inte få av bromstrumman själva ]: Hoppas att han inte behöver å mycket tid att byta den så att jag kan ta mig till Kungälv på tisdag .. Jag har i alla fall fått ordning på ljusetpå den. Vänster bakljus och vänster skyltbelysning lös inte, men nu gör dom det :D weei ! hejja mig :* Haha ! Förhoppningsvis startar bilen också. det gjorde den inte när jag skulle köra in den i garaget så fick putta in den i garaget. Som tur är var den inte så tung så den var inte jobbig att putta omkring på gårdsplanen ^^ Så har jag bytt till vinterdäck, fast har ett hjul kvar att byta för sladden på lampan räckte inte så långt x] haha ! 


nu ska jag i alla fall ner och äta lite grann för mina tabletter har börjat värka och sen ska jga ut :D  

:D

Av Jannike Ovring - 27 november 2011 11:48

TOLV DAGAR FOLKET :D


Puss&Kram  

Tidigare månad - Senare månad

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards