jovring

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Jannike Ovring - 30 november 2011 21:51

.. ni kanske inte bryr er att jag inte bloggat på löänge ? Kanske inte spelar någon roll ? kanske ingen som bryr sig. fine by me :D hahaha ! jag gör det mest för att ha någonting att göra och för att få skriva av mig lite :P Jag har lite vart upptagen. i måndags typ sökte jag massor med jobb .. och gjorde någonting ? jag lämnade in min bil på mt service för att byta bromstumman *äntligen* Mohahaha !


 


Igår så var jag ute i stallet och gjorde i ordning för hästarna så mamma slapp göra det :) Efter det så tränade jag min hund och åkte till mt servis och hämtade min bil :D:D weei


och idag har jag vart hos psyk och rekryteringsträff i stan efter att jag bytte rotor och fördelarlock på min amazon


 


Puss&kram 

<3

Av Jannike Ovring - 30 november 2011 21:49

nio fucking dagar bara älskade människor :D:D


Fattar ni hur jävla glad jag är eller ?! :* Snart är jag i rättvik med min älskade vän maria


puss&kram
 

Tidigare månad - Senare månad

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards