jovring

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Jannike Ovring - 1 december 2011 17:55

Inte alls att vädret har damp idag .. uppehåll - spöregn - uppehåll - spöregn xD 

Av Jannike Ovring - 1 december 2011 16:35


ERKÄNN ATT NI ALLA REDAN HAR PLANER FÖR VAD NI SKA GÖRA PÅ NYÅR ?

Jag kan ju meddela att precis som vanligt så har jag inga planer för når .. ÄN ?! Får la se vad vännerna kan tänkas erbjuda sig eller vad jag hittar på ^^ 


Hoppas i alla fall på att få se fyrverkerier :D 

JULKALENDERN BTW ! Är den någonting att ha ? :D 

Av Jannike Ovring - 1 december 2011 13:03

Är det bara jag som tycker det har regnat onormalt ovanligt mycket i år ?! Haha ! Typiskt vädret - aldrig som man vill ha det :P 


Nu har jag i alla fall vart ute och mockat och tränat min hund en stund ^^ Hon kan snart hämta hösäckarna åt mig när jag ska fylla hö så snart kan hon komma med säcken och jag fyller hö i den :] Så duktig min flicka ! Hon kan hämta kopplet också. Mina klickers är nog det bästa jag har. hade klarat mig utan dom också, men dom underlättar och är väldigt effektiva :] Tror inte att jag är den enda som tycker om klickwers ^^ Mohahaha !


Nu ska jag i alla fall se om jag kan få ordning på en header till min blogg. Kan la vara dags nu kanske :P


Puss&Kram

Av Jannike Ovring - 1 december 2011 10:42

Min mamma har alltid sagt till mig att "skam den som ger sig" , men just nu vill jag bara ge upp !


Jag vill ha sommar och sol och värme - inte jävla vinter och kyla ! Min bil har dött igen .. Haha ! Men men ! det ska la få ordning på i alla fall. Årstiderna kan jag inte göra så mycket åt ^^ min mormor är fett jobbig, beter sig som en 3åring och lyssnar lika mycket som  jag gjorde vid 10 års ålder (y. bra där mormor - du är 67 år gammal pensionär, inget småbarn :P skiter i vilket, inte mitt problem. soc är dumma i huvudet -.-' ljuger bara så hoppas jag får jobb snart ! facebook är dum i hela jävla huvudet. vafan har hänt med FB nu för tiden ?! *suck* 


jaa, jag är på klagohumör och jag är arg idag.
tack för mig och adjö !


Puss&Kram 

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards