jovring

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Jannike Ovring - 15 december 2011 18:12

Vissa folk gör mig verkligen dum i huvudet och trött på min omgivning. Jag vet att jag inte borde låta dom påverka det eller få mig att känna så, men vad ska jag göra åt det ? Finns ingen lösning mer än att stänga ute typ 5000 personer :o Jag klarar inte av att stänga ute så många som håller på som dom gör och dom blir allt fler och fler med tiden .. *suck* 

JAG VILL BARA FÅ TRÄFFA EN VISS MÄNNISKA .. SÅ SNART SOM MÖJLIGT SÅ ATT JAG KAN FÅ KÄNNA ANNAT ÄN VAD JAG GÖR !  

Av Jannike Ovring - 15 december 2011 12:26

Nu är helgen i Rättvik över. Eller aa det är ju snart en vecka sen :o Fan vad tiden går fort och nu är det bara resten av alla spelningar kvar. Ruset efter jag såg dom i Munkedal sitter kvar ännu och 2 spelningar i Rättvik = 3 spelningar totalt. Kan ni tänka er vilket rus jag har i kroppen och hur länge jag kan leva på det. Kommer utan problem klara mig till dom spelar i Mariestad i Mars :D UTAN PROBLEM !

 

Puss&Kra

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards