jovring

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Jannike Ovring - 21 december 2011 22:29

Stefan & Damon Salvatore
 
Nu är jag trött på alla som säger att Stefan Salvatore är snygg. HAR NI SETT DAMON SALVATORE ELLER ?! Han är hot ! 
     

Sen tänker jag säga att serien är grym och fängslande, men att man aldrig vet vart man har Damon gör det ännu mer spännande. He's bad, he's nice ! He's evrything :o Han gör allt så mycket bättre med den personligheten. Ser älskar jag att han ser så tuff och rå ut, men innerst inne är soft och omtänksam när det gäller folket runt omkring honom. BUT DAMN , HE'S HOT ! Ofta ni inte håller med mig ?! Gör ju inget att kompisarna håller sig till Stefan. Då får jag glo på Damon alla alone :D Hahahaha 

Puss&Kram  
 

Av Jannike Ovring - 21 december 2011 20:31

He had no money, no.
No good at home. 
He walked the streets a soldier
and he fought the world alone.

 

Av Jannike Ovring - 21 december 2011 19:17

  • Jag umgås med fel folk
  • Jag träffar fel killar
  • Jag klär mig i fel kläder
  • Jag sminkar mig fel
  • Jag beter mig fel
  • Jag säger fel saker
  • Jag hjälper till fel
  • Jag gör fel saker
  • Jag köper fel saker


Ärligt talat så känner jag mig som ett vandrade stort fel. Försöker få mormor att fatta att jag är sån här och ser ut sån här. Ingen idé att försöka få mig på andra tankar, men då säger hon i stället att hon skäms över att visas ihop med mig .. Ge fan i att visa dig ihop med mig då. Ingen behöver veta att hon är min mormor. Fine by me ! sen när folk bara tjafsar och säger emot mina år efter år erfarenheter kring vissa saker. Jag skiter i vad dom tycker, men jag säger saker för att vara snäll. Inte för att döma, men vill folk inte lyssna på mig så fine by me. Jag är van vid att folk inte lyssnar på mig .. Kompisar som frågat om råd när det gäller killar eller annat och sen inte lyssnar på det jaghar att berätta. GE FAN I ATT FRÅGA DÅ DUMMA MÄNNISKA ! kom inte och säg förlåt sen när du inser att jag talade sanning bara .. Jag orkar snart inte rådgiva folk och bry mig längre för det är ju för helvete inte någon som lyssnar eller tar åt sig av det jag förklarar för dom ändå :( Så ni behöver inte fråga mig om saker någon mer gång. Ni vet vilka ni är som om och om igen ber mig om råd, men inte lyssnar !


  • Puss&Kra

Av Jannike Ovring - 21 december 2011 11:14

Jag ser ärligt talat ingen mening med att önska mig saker till jul och födelsedag .. Mamma och mormor undrar vad jag önskar mig. År efter år så säger jag att jag inte önskar mig någonting. Detta för att jag VET att jag inte får det jag önskar mig. Nu för tiden kommer jag inte ens på någonting jag vill ha eller behöver .. Kommit på 3 saker i år, men ingen idé för jag kommer inte få det ändå. Mamma ska köpa en systemkamera, men jag ska betala hälften. haha .. betala av julklapp :o ? Visst, det kan vara värt i och med att jag velat ha en systemkamera i flera år :] 

Men att dom ger mig pengar och presentkort :P Man vill ju ha grejer i julklapp. Sen kan jag tänka mig att det kan vara en smart lösning att ge pengar och presentkort för då kan man köpa det man vill ha. Ska nog se om jag kanske kan hitta på någonting. Det är ju fan julafton snart ! Imån eller på fredag bär det av mot Ullared också. Förhoppningsvis Lager 157 med <3 Får se om jag kanske kan hitta någonting då som jag kan vilja ha. Fast då vet jag ju vad jag får, men hellre det än att få saker jag inte vill ha bara för att jag säger ett par saker jag vill ha och får andra saker för att dom tycker att det är dyra grejer att ge i julklapp :P Neej nu ska jag suta grina .. :P

Puss&Kra

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards