jovring

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Jannike Ovring - 5 december 2011 21:21
Men say that women belong in the kitchen, right?
Well, you know why women live longer than men?
Because the kitchen is where the knives are :P
Av Jannike Ovring - 5 december 2011 18:49

ÄR JAG DEN ENDA SOM HAR PROBLEM MED ATT SKRIVA ÖNSKELISTA NU FÖR TIDEN? Nej, det är jag inte. Jag var inne på en tjejs blogg och hon hade problem .. med det !

Jag tror, eller det känns som att ju äldre jag blir, destu svårare blir det att skriva önskelista. Kanske är överaskattat med önskelista när man är "vuxen" ? Fan vet jag ? :P Haha ! Tror egentligen att jag har hur måcket som helst .. en extremt väldigt lång lista med saker jag önskar mig, vill ha och behöver. Någon stans inom mig. Ska bara komma på ett sätt att få den att springa fram ur sin vrå i min hjärna och vidare till ryggmärgen och genom armen och handen till pennan jag skriver listan med.

Jag har bara kommit på 1 sak hittills och det är en systemkamera och det kommer jag få. Eller jag ska betala en del av den och mamma en del. Jag vet att jag aldrig kommer få en systemkamera av mamma och kommer inte på 1000 000 år ha råd med en systemkamera så jag bad mamma att sponsra mig och se det som en tidig julklapp. Hon gick med på det .. så :] Hoppas bara att jag kommer på fler saker.
Skulle ju behövt lite flytta hemifrångrejer som jag kallar dom, men kanske inte just nu, men någon gång i framtiden ^^

BACK TO THE VAMPIRE DIARIES

Puss&Kram

Av Jannike Ovring - 5 december 2011 16:50

Some part of my body wants to and an other part doesn't /: <3

Puss&Kram 

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards