jovring

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Jannike Ovring - 25 december 2011 16:57

Kompisarna alkoholiserar sig för fullt överallt :P Frågan är vad jag ska göra idag :P

Av Jannike Ovring - 25 december 2011 13:34

bråk, klagomål, gap och skrik ! Dag ut och dag in, vecka efter vecka, månad efter månad, år efter år ! Det är vad mitt liv består av. Det finns ingenting jag hellre vill än att flytta hemifrån. Gud hjälpe mig med det ! Helvete ! Mamma och mormor undrar varför jag inte trvis hemma och är borta med kompisar så mycket. Konstigt när det enda dom är riktigt bra på är att få mig arg, ledsen och känna mig ynklig :o Klart som fan att jag inte vill vara hemma då. Jag sover seriöst i bilen snart. Köper en ny generator till den coh sover i bilen för jag orkar ta mig fan inte mer nu. Fast då måste jag köpa ett täcke till hunden med så hon inte förstör sina leder i den kalla bilen :P 

Det bästa hade vart om någon cool kompis kunde kidnappa mig eller så xD Inte någon random, det kan bli jobbigt .. xD Nu ska jag inte sitta här och gnälla längre utan jag ska nog gå en långpromenad med hunden så jag kommer hemifrån en stund. FML ! 

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards