jovring

Alla inlägg under november 2011

Av Jannike Ovring - 19 november 2011 11:13

Haha ! Snart undrar la folk om jag inte gör något annat än att operera mig x] På en månad har jag opererat foten (tagit bort Hallux Valgus) och opererat bort halsmandlarna. Vad kommer härnäst ? :P Nej ! Ingenting hoppas jag !


Vill ha en ny dator och en ny mobil. Eller dator kanske jag inte behöver, men en extern hårddisk till alla mina bilder jag tar :P 


Hahaha ! Tur att ingen sagt att jag är normal, men killen jag snackar med är en go pojk


Nu ska jag äta upp min yoghurt och se om jag kan hitta en folm att kolla på sen :D:D Får ju fan inte göra någonting :( Inte äta, inte anstränga mig (springa och sånt), inte vara ute för länge.. Nej inte okej ! x]


Puss&Kra

Av Jannike Ovring - 15 november 2011 16:40




Översta bilden är brevid våran gårdsplan ut över hästhagen och ner mot grannens mark.
Mittersta bilden är på en "ros" utanför vårat hus. Sån klätterros eller vad det heter.
Nedersta bilden är torkarbald och list på min Amazonhuv.


Puss&Kram  

Av Jannike Ovring - 13 november 2011 17:41

Nu är det ta mig fan inte lång tid kvar till jag och Maria drar till Rättvik för att njuta av Rockabillykillarnras musik   
 


Puss&Kram 

Av Jannike Ovring - 13 november 2011 17:23

 
Jag gör inget annat än att önskar mig någon annan stans. Dit jag kan få vara lycklig en stund, där jag får andas in hns doft när han har mig i sin famn, kanske få smaka på hans läppar   LOVELY ! That would be AWESOME ! Önskar så, drömmer mig bort och jag nästan känner hur jag känner i hans närhet .. Håller det hemligt och ingen vet att jag drömmer om attfå träffa honom igen. MENJAG VILL INGET HELLRE !  


Puss&Kram   

Av Jannike Ovring - 13 november 2011 11:53

Var på tjänsteårsfest med Volvo PV igår på Svenska Mässan i Gbg  Firade alla 25, 35 och 45 "åringar"  GRYMT ! Mamma har vart anställd på Volvo PV i 25 år så var där med henne, men mötte ett par stycken från SVS där jag sommarjobbade 3 månader i år   God mat, många (750) grattifikationer och en jeafla massa underhållning av Lotta Engberg, Magnus Carlsson + någon mer och någon ståuppkomiker. Han var verkligen GRYM, men minns inte vad han heter. Han är tydligen emd i Bingolotto eller något .. Det var en trevlig kväll i alla fall.


   Kvällens look. Fast jag hade ett band runt huvudet och rött läppstift också (:

Puss&Kra

Av Jannike Ovring - 12 november 2011 10:37

JAG LETAR INTE UPP PROBLEM. PROBLEMEN LETAR UPP MIG !
SOM NÄR MAN ÄR OSKYLDIG & ALLA PEKAR UT DIG ..  


Är det verkligen lättare att skylla någons misstag/fel på någon annan än att tro på sanningen ? I vissa situationer kanske det är lättare att tro på den du har känt längst, men du kanske ska ge den andra personen en chans att förklara i alla fall   Det känns i alla fall som att det är det rätt att göra.


Puss&Kram

Av Jannike Ovring - 11 november 2011 12:42

Jag kysste en kille här om dagen. Vill inte berätta om det för jag vet inte hur han reagerar om det kommer ut   Smsade med honom hela vägen hem och sen dess har han inte svarat när jag smsar. Visst skolan kanske inte tillåter att han smsar, men han har la raster. Han kanske inte vill prata med mig ?   Saken är den att jag pratade med en kompis om detta och hon undrade om jag gillar honom. Kanske gör jag det. Annars hade jag väl inte blivit ledsen och orolig för att han inte svarar på sms ? 


Det kändes så rätt att kyssa honom. En känsla inom mig har velat det läänge nu, men aldrig vågat. Nu när jag vågade så kanske allt blir fel .. NEJ ! Vill inte !  Gaah ! Vad sysslar jag med ? Jag kan inte sitta och deppa för detta .. Nej ! Fick ett sms nu - hoppas det är svar från honom .. Det var det. Fick svar på varför han inte svarade under gårdagen så nu känns den känslan bra igen. Nu är det bara fjärilar och nervositet kvar i magen  



Puss&Kram

Av Jannike Ovring - 11 november 2011 11:52

Denna dagen kommer bestå av lite allt möjligt. Ska klippa mig sen i eftermiddag när mamma kommer hem från jobbet, men innan det ska jag se om jag kan få tummen ur röven och dammsugat. Duscha skulle jag behöva göra med för mina ben börjar blå håriga   Mohahaha !


Så just nu sitter jag och försöker lyssna på musik, men min lillebror som inte har skola på fredagar lyssnar också på musik och hans bas typ ... överröstar min musik   Får la ta tag i dammsugaren i stället. HAR NI NÅGONTING KUL PÅ GÅNG DENNA FREDAG ?


Puss&Kram  

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards