jovring

Alla inlägg under november 2011

Av Jannike Ovring - 10 november 2011 21:43

Nu är Navy CIS är nu slut sen en stund tillbaka   Sitter och chattar med Adam   Jättemysigt .. Aa fast nä !   Ska snart gå och lägga mig .. det är ju faktiskt en dag i morgon också ! Hämtade hem min Amazon förut. Den har stått i STH sen i lördags när vi skulle till Uddevalla och lyssna på Trouble Boys med gänget. Fick åka Caprice i stället   I och med att min fälg inte satt 100% fast och hjulbultarna blev fuckade ! Köpte en ny bromstrumma här om dagen och den ska på så snart som möjligt så att jag kan köra igen    


Nu räcker det .. jag orkar verkligen inte vara vaken längre !


Puss&Kram :* 

Av Jannike Ovring - 10 november 2011 20:44

NU har jag fått nog. Detta är sista bloggsidan jag testar. Funkar inte denna för mig så är bloggandet inget att ha längre. Börjar skriva dagbok i stället då :* Mohahaha ! 


Vill i alla fall säga att jag kommer skriva om allt som har med mig och mitt ego att göra Mitt humör, min dag/vad jag gjort eller ska göra, mina djur och träningen med dom, tankar kring saker och ting, recept till sådant jag lagat eller bakat om det är någonting att ha, men kan också vara känslig och skriva om sådant som verkligen gör ont inom mig ..


Nu är det somn så att jag springer fram och tillbaka som en tok mellan datorn och TV:n för jag kollar på Navi CIS med mamma och hunden [: Så jag återkommer lite senare :*


xoxo 

Tidigare månad - Senare månad

TIME IS JUST A WORD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation


Hej ! 22 år gammal & vart med om mer än dom flesta i min ålder både postitivt & negativt - tyvärr !

Här får ni läsa om ALLT i stort sätt - mitt liv med cruisingar & raggarsvin, men också allt annat :D Hoppas att folk stannar kvar med mig.

ME MY SELF & I - PERFECTION !

once a failuer -
always a retard !
  
WHEN I GET SAD,
I STOP BEING SAD -
AND BEING AWESOME INSTEAD !        

MY LIFE - MY CHOICE

   QLAPTON      MISS MARLEY & KATTN      PICTURES OF ME

  MY MUSIC

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards